Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Σχετικά με τον κανονισμό λειτουργίας του θεσμού ακαδημαϊκού συμβούλου ( 2024 - 2025)

Λόγω των ιδιαίτερων εκπαιδευτικών ή επαγγελματικών αναγκών που μπορεί να έχει ο κάθε μεταπτυχιακός φοιτητής, δεν ακολουθείται η πολιτική της ανάθεσης Συμβούλου Καθηγητή ανά φοιτητή. Τόσο ο Διευθυντής του ΠΜΣ, όσο και τα μέλη του διδακτικού προσωπικού είναι πάντα διαθέσιμα δια ζώσης κατά τις ώρες γραφείου τους, αλλά και σε συνεχή βάση ηλεκτρονικά, να συμβουλέψουν και να υποστηρίξουν τους φοιτητές σε θέματα όπως:
• το περιεχόμενο των μαθημάτων, οι δυσκολίες εκμάθησης και οι μέθοδοι αξιολόγησης,
• τα αποτελέσματα των εξετάσεων,
• η επιλογή θέματος διπλωματικής εργασίας,
• οι επαγγελματικές προοπτικές (ευκαιρίες σε δημόσιο, ιδιωτικό τομέα, ελεύθερο επάγγελμα, θέση εργασίας στο εξωτερικό),
• οποιοδήποτε ζήτημα σχετίζεται με τις σπουδές τους.
• οι υπηρεσίες υποδομών που προσφέρει το Πανεπιστήμιο (Φοιτητική μέριμνα, ΔΑΣΤΑ, Γραφείο Πρακτικής Άσκησης, Γυμναστήριο, Φοιτητική Εστία κ.ά).


Στην αρχή κάθε ακαδημαϊκού έτους, γίνεται τελετή υποδοχής των μεταπτυχιακών φοιτητών, όπου επικοινωνείται λεπτομερώς η παραπάνω πολιτική της επιτυχούς ενσωμάτωσης των φοιτητών στο Πρόγραμμα. Οι ώρες γραφείου των διδασκόντων αναρτώνται στην αρχή κάθε εξαμήνου στην ιστοσελίδα του Τμήματος.

Επικοινωνία

Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο Πατρών,
Πανεπιστημιούπολη 26504 Ρίο Αχαΐα
+30-2610969968
 
 maps  facebook
alumnibma
alumni_upatras